Like a Dragon: Infinite Wealth nie powstałoby, gdyby nie sukces Yakuza 7

Kontynuacja Yakuza: Like a Dragon to jedna z pierwszych dużych premier 2024 roku. Jednakże Like a Dragon: Infinite Wealth mogłoby nie powstać w takiej formie, gdyby nie sukces poprzedniej odsłony serii.

Pierwsze Like a Dragon mogło budzić obawy fanów z wielu powodów. Nie dość bowiem, że w nowej odsłonie Kazuma Kiryu nie był głównym bohaterem, to na dokładkę zrezygnowano z dotychczasowego systemu walki na rzecz turowych starć.

Deweloperzy dobrze zdawali sobie sprawę z ryzyka, czego dowodziły słowa Toshiro Nagoshiego. Twórca serii Yakuza zapowiadał, że w przypadku kiepskiego przyjęcia tur w nowej grze kolejne odsłony wrócą na grunt „gier akcji”.

Jego słowa potwierdził ostatnio Hiroyuki Sakamoto, główny projektant Infinite Wealth. W wywiadzie dla serwisu TheGamer Japończyk zdradził, że nie tylko turowy system walki i inne zmiany w rozgrywce, ale też nowi bohaterowie z Yakuza: Like a Dragon szybko poszliby w odstawkę, gdyby gra nie odniosła tak wielkiego sukcesu. Tylko dlatego podjęto decyzję o pozostaniu przy „turach” i stworzeniu kontynuacji.

Wiemy też, ile gra zajmie miejsca na dysku na konsolach Microsoftu, na których ruszył już preload: to 59,20 GB na Xboxach Series X/S. Oficjalne wymagania sprzętowe PC zalecają przygotowanie 82 GB wolnego miejsca.

Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine


Klemens
2024-01-05 16:53:20